säg ingenting till mig

Du håller ingens hand, du tror att alla skulle titta då. men jag håller din ibland,
för det är kallt nu och jag fryser så.
god förmiddag! idag ska det tvättas och städas ooooh va kul. har även tagit tag i mig själv och ringt till jobbet. har vart ledig på tok för länge nu, fått en radda på femman så det känns kanon! räddningen för mig blir väl skatten som kommer till midsommar nu när jag jobbat så dåligt.
jaja, snart drar schemat igång och då blir det hundra procent och slut på att lata sig! wohooooo, längtar.
nä, nu ska jag ner i dödens källare och slänga i en ny tvätt. hör ni inget ifrån mig på nån dag så kan ni väl börja leta? kan ju ha hänt något med mig då. just saying. jag är livrädd för källaren!
finns stora likheter med fängelsemuseets äldsta fängelsehålor. ja, ni hör ju. hemskt!
igår hade jag en bra dag, gick en långprommis i boulognern (måste skriva hela ordet för jag har precis lärt mig hur det stavas hehehhehehe) testade lite frisbeygolf. ingen stjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0