Love isn't finding a perfect person. It's seeing an imperfect person perfectly.

vilken helg! salladslunch på fredagen, en liten sväng på stan med joline, en kaoskväll som sen på något konstigt vis kom att bli den bästa fredagskvällen på länge, varma mackor, två drinkar hemma, en film och lite kärlek. lördag och lite ytterligare stros på stan, emjobb med bästa mimmi, utgång och alldeles för mycket tillsammans med simone, innan vi gick hem och jag fick somna i dom armar som jag helst av allt i världen vill somna i. söndag och balkonghäng, lite grillat till lunch, ett pass på jobbet med gulliga josefina innanjag fick ta en lugn och skön ensam och ljummen prommis hem genom gävle för att somna i hans armar igen.


klockan är inte ens sex på morgonen, och jag borde sova. jag är jättetrött, ganska solbränd och har ont i fötterna efter en helg i klackar. men just nu är jag så fruktansvärt lycklig. ni vet så det känns i hela kroppen?.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0