god morgon

finns ingen bättre start på mina dagar än när man blir väckt av någon som stryker en över ryggen, håller en i handen i två sekunder och bäddar ner en som ett paket i sängen (som jag oftast sparkar mig ur samma sekund personen i fråga kliver utanför dörren. men ändå. det är fint, och jag gillar det. jag ligger där och låter mig packas in lixom. det räcker för mig. inga pussar och kramar. klappar man lite på mig  och stoppar täcket under mina fötter så är jag nöjd.
varför jag är vaken nu fattar jag inte riktigt. ska nog lägga mig o försöka sova en sväng till strax, ska hem och städa min garderob sen har jag lite planer på en joggingtur. får se hur fan det går man det.

godnatt igen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0