Don't confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are

herregud vilken lyxig vecka. jag har varit ledig tisdag onsdag torsdag fredag, sen em-pass lördag och söndag. hårt liv, verkligen! tror jag sliter ihjäl mig...
nä, så ska jag inte säga. snart kommer schemat dra igång och då kommer jag slita ihjäl mig på riktigt typ.
Hade en riktig mysdag igår med, först lunch i bollan med joline, sen drog hon och jobbade och då kom hanna och karin med hannas vovvar! Låg väl mest och snackade skit och åt jordgubbar. perfekt!

idag hade jag tänkt sola på balkongen i ett par timmar, ett försök att rätta till min hemska bonnbränna från igår. sen har jag lite planer på att strosa en sväng på stan i min ensamhet.

somsagt, det är ett hårt liv fröken lever för tillfället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0