We'll cast some light and you'll be alright, We'll cast some light and you'll be alright for now

hohoho jag blir så glaaad för det är så många som läser min blogg nu! ni måste älska mina webcambilder och mina patetiska deppinlägg som dyker upp då och då när jag tycker att livet är skit.
jag har iallafall precis kommit hem från en liten walk genom staden. mötte en tjej med tourettes. (antar att det var det hon hade?) det var ganska läskigt måste jag erkänna.
igår var en bra kväll. jag låg i ett gosigt knä i en gosig soffa och brynäs vann. min onsdag kunde nog inte blivit mycket bättre faktiskt.
nu ska jag ta och dra på miig nåt bekvämt, för jag ska ut och gå med jossan och malte! vi ska gå till t-udden. har för mig att det hette så. har aldrig gått där förr men hört att det är fint.
tror att jag tar med mig kameran så ni får se.
på tal om kamera och kort så har jag beställt en massa bilder från fuji! grymt grymt bra!
ska beställa några till tror jag. på vänner och så.
nu återstår bara det svåra. vilka bilder jag ska göra ett album av och vilka som ska få äran att sitta i ram!
nån som fyller år snart? kanske kan ge bort en bild. hehe.
alltså. crosses med josé gonzalez. underskattad sång. fan vad den är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0