mars 29 - They say that things just cannot grow Beneath the winter snow Or so I have been told

imorse kände jag verkligen att jag ville lägga mig ner och grina. jag satt på golvet när jag tog på mig skorna och jag orkade knappt resa på mig igen. igentligen hade jag bara velat skita i precis allt, suttit kvar och hoppats på det bästa. att det skulle lösa sig. att någon skulle lösa allt åt mig. fast det funkar ju lixom inte så längre. det är bara och bita ihop, det vet jag. men lika jävla jobbigt är de för det. vill kräkas på allt som heter flytta. för det är ju inte första gången. jag är trött på att bo i flyttkaos. jag är trött på att aldrig kunna lugna ner mig. jag är trött på att ha en sån fruktansvärt jobbig stress och ångest i kroppen hela tiden. det blir bättre. här sitter jag och klagar. finns människor som har det miljoner gånger värre. folk som inte ens har någonstans att bo. jaha. nu känner jag inte bara stress och ångest. nu känner jag dåligt samvete också. man kan tycka synd om sig själv fem minuter varje dag. för det är okej. men sen är det bra! sååå, nu är det bra för min del.
ska ta och göra ett ryck nu. slänga ihop nåt käk sen är det fan gasen i botten tills jag är klar! japp!
jag älskar att sova med dig. vet inte varför jag skriver det nu. det bara kom.



Kommentarer
Postat av: Hanna

kör på nu vännen så kommer jag & hjälper dig med städning imorgon !



p.s lova syns inte på bilden ;)

2012-03-29 @ 13:28:04
URL: http://hannawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0