mars 28 - be nice

ååh, ja. ska väl trycka en macka och sen är det bara och sätta igång. packa. sortera, slänga flytta och tillsist det roligaste av allt, flyttstäda! dessutom ser det ut som om jag kommer få städa själv. för ingen har tid med mig i helgen. så kul. så jävla typiskt och kul. känner mig så ensam i det här. så sjukt jävla ensam. är så stressad och jag sliter ihjäl mig snart. har ont i kroppen. kunde inte ens andas när jag vanade imorse för jag har så ont på hela vänstersidan. både bröstet och ryggen. slitit lite väl på jobbet och när jag o mamma bar saker ner för dessa sju trappar. MEN DET GÖR JU INGET? FÖR SÅ ONT HAR JAG NOG INTE: KLARAR NOG ATT KNEGA PÅ LITE TILL! ska iallafall göra så mycket jag kan idag, sen ska jag unna mig grillat och ett par glas rött ikväll med brudarna. Ett stort stort tack till min kusin Kalle också. tack för att du tänker på mig! tack för att det är någon som ringer och frågar om jag jag behöver hjälp med att flytta med tanke på att jag inte ens har en bil. så, tack för det. guld värt att någon kommer på att jag är ensam och erbjuder sig.
för vet ni vad? inte nog med att alla har fullt upp med diverse aktiviteter, så vill jag inte vara den som är till besvär. men nu vet ni att jag är lite ledsen. för jag kämpar. och jag sliter. ihjäl mig snart. men det kommer väl ingen fatta förns jag trillar ihop och dör. för jag är stark och klarar av det här, det är ju ingen som tvivlar på det.
jag brukar ju alltid lösa det på ett eller annat vis. så varför ens tänka på mig.
skitsamma

Kommentarer
Postat av: Josefin

men alltså va?

2012-03-28 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0