mars 27 - jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

vilken fantastisk dag jag haft hittils! gick hem genom staden imorse och svängde in på ett konditori och köpte nybakt bröd och wienerbröd! inte dåligt. har precis avnjutit en två timmar lång frukost med min vän chatrin på balkongen. igår var också en kanondag, flyttade en massa saker med mamma och elin på förmiddagen och eftermiddagen spenderades på jobbet med min goa arbetskamrat annika.
i söndags jobbade jag förmiddag sen överraskade jag med jordgubbar och åkte till hemlingby och njöt av den sista solen, fikade och kastade kottar. mysigaste söndagen på länge.
nu ska jag strax tvätta mitt hår och gå till jobbet. blir där till nio ikväll men vad gör det? jag är på asbra humör och längtar lite efter mina oldies:)
imorgon ska jag göra andra rycket i lägenheten. packa dom sista grejjerna, köra lite saker till återvinningen med hjälp av catta och begga, förhoppningsvis flytta lite saker till nya lägenheten och sen dra till sätra för att grilla och dricka nåt glas vin med mina älskade tjejkompisar.
fan, vad lätt livet kan kännas ibland




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0