mars 19 - en high five och en falafel

helvette. SNÖ? kommer tillbaka en sväng bara för att jävlas med mig. jag lovar. bara för att jag hade planerat en lunch på balkongen idag! typiskt. blir väl pizza i sängen då. inte helt fel det heller. det är lite min och hanna och karins grejj. biggest looser trion.
pizza en måndag känns väl sådär. fast jag äter sällan flottmat om jag ska vara riktigt ärlig. dessutom funkar pizzan som belöning idag eftersom jag ska ha "stora städdagen".
har skrivit en lapp till mig själv, bara för att jag ska städa:
till carolinen från caroline
"din äckligt lata slarviga jävel idag ska du slita tills det blir kliniskt, om inte måste du springa 5 kilometer ikväll. utan att stanna."
det är ju skräcken. springa fem kilometer. har inte sprungit på år och dar.
perfekt hot med andra ord! ganska säker på att jag "sköter mig" och städar.
jag måste börja träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0