jag var slut när du hittade mig

efter att ha lagat min första måltid i lägenheten som bestod av en kycklingkorvgryta med ekoogiska bönor, krossade tomater, lök vitlök, timjan, bulgur och keso så drog jag till valbo en sväng med jossan. nu har jag precis kommit hem efter att ha sprungit runt som en galning på stan och letat efter något (vet inte vad jag letade efter) aja. ni vet hur det är. iallafall så sitter jag avslagen på mitt golv nu och dricker smultronlightsaft. funderar på att gå över på vin medans jag fixar mig iordning. planen är att vara snygg. ska nog locka håret lite tillomed.
ska ju på parmiddag klockan sju. parmiddag utan att vara ett par såklart! i vilket fall som helst. par eller inte så tror jag att det kommer att bli en trevlig lördagkväll. jag ska ha skyhöga klackar på mig, bara för att. kommer bli fem meter lång men det skiter jag i. behöver ändå inte gå mer än 200 meter för vi har bord bokat på allstar.
det var väl allt tror jag?
ha en trevlig allihopa!:)

först när jag inte är här längre. när jag inte finns kvar. varken hos dig eller i denna stad eller i detta land i huvudtaget. först då kommer du inse att du saknar mig. först då kommer du inse hur bra jag verkligen är. hur rolig jag är och hur söt jag är. jag vet redan om det. men du kommer inse det någon kväll när du ligger ensam i sängen och allt bara känns tomt och tråkigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0