And I was trying to act as good as I could, And I tried to look just as cute as I could be, Though I could hardly breathe

min lördag började som skit och slutade näst intill perfekt om man bortser från en del små STORA detaljer. men ja. vad kan jag göra?
såg iallafall något som jag inte ville se. och det gjorde så ont. ont ont ont.
men jag håller tyst om det. låtsas som inget. för jag vill inte veta och jag vill inte bry mig.
men det vet ni ju hur det går med den saken.
jobbar iallafall på att intala mig att jag inte bryr mig ett jäääävla skit. för intalar man sig tillräckligt länge så börjar man tro att det är sant. är det inte så?
How could you say you need some time to clean up the mess? The mess in your mind.
But don't you care about the mess that you just brought to me?

And I just wanna shout and scream
Please don't leave

och jag är patetisk. jag vet. go on. skäll på mig allihop. tala om för mig att jag är svag.
för det är precis vad jag är. jag faller som en kägla. varje gång.
jag har aldrig suttit i den här sitsen förut. jag vet inte hur jag ska bete mig.
jag vill åka nu. flytta nu. jag måste det.
jag måste bort från dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0