medan vi faller

middag halv tolv, badkar och maria mena får göra min kväll. skön lördagkväll. verkligen. jag har inga regler, här gör man vad man vill. jag kan slänga alla kläder på golvet om jag vill. jag kan låta bli att diska på flera dagar. jag kan ägna en hel ledig dag åt att sitta i sängen och lyssna på musik, jag kan dricka vin till lunch och jag kan äta potatisgratäng halv tolv om jag vill. men vad är det som är så roligt med det då? tjusningen börjar försvinna. lägenheten är för stor. sängen är för stor. allt är för rörigt. lycka är att jag börjar två imorgon så jag får sova. en annan konstig sak är att jag börjat längta till jobbet. eller längtar och längtar, men på jobbet slår man om. jobb-carro är den carro jag gillar mest nu. jobb-carro har alltid långt tålamod, är alltid glad och trevlig. jobb-carro är alltid smart och duktig. alla tycker om jobb-carro. förjävla bra tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0