the apt.

är jättesugen på att laga mat. min stora passion i livet. har inte lagat nåt vettigt på hur länge som helst nu. dock har jag har inte ett skit hemma och orkar inte riiiktigt gå och handla. vad gör man då?
jag vet ju vad jag är sugen på. kyckling med soltorkade tomater, basilika, timjan och vitt vin plus lite hemlagad pasta med västerbottenost. alltså. eller egen ravioli med bladspenat och parmesan, eller en lasagne, eller en paj.
märks att jag är hungrig va?
tänkte att jag skulle visa nån bild på min fina lägenhet. vet ju att ni är nyfikna ;) sååå, såhär fint är det!
helt ärligt så är det faktiskt lite bättre nu. men om jag börjar med den här bilen kommer ni bli positivt överraskade sen! ett smart drag från min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0