januari 31 - du är bortom min kontroll

ja hörrni. jag är trött. sjukt jävla trött. jag åkte på en heldag på jobbet idag. jag känner mig ensammare än ensammast och saknar min katt så sjukt mycket så det finns inte.
ska iallafall krypa ner i sängen och lyssna på lite winnerbäck tills jag somnar. jag har en konstig känsla i kroppen idag. ångest för det första, riktigt jävla ångest som har etsast sig fast och härjat i min kropp sen i fredags.
det andra det vet jag inte vad det är. jag är inte riktigt säker. vill inte känna efter heller. det är lätt att det blir för jobbigt då. eller för mycket för mig. mer än jag klarar av.
det jag har nu. det kan jag hantera. är livrädd att förlora kontrollen.
livrädd att kasta bort mina planer igen.
skitsamma.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0