januari 30 - Du måste ha träffat mig totalt för jag har aldrig kännt sån svaghet

Jag vill lyfta från jorden och göra mer än jag rår på. Men harmoni mellan oss är det jag går på,
Mitt bränsle.

Det är inte lätt att komma hem och bara koppla bort, Jag är en mottaglig sort, Kan inte blocka nåt.
Så hela världen rivs ner om jag känner mig sné. Det är inte lätt för mig att se objektivt på det.
Min stubin har blivit kortare, Jag flippar oftare. Kan se när det kommer.
Jag vet jag borde softa ner. Har fått det från min far, Precis likadan, Temperamentsfulla sorten.
Jag är härdad och van.

Kanske,
Lite för mycket
Allvar i mig
Kanske
Lite för mycket
Ansvar på mig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0