januari 26 - och jag drömmer drömmar om att alla förvinner en efter en

Började dagen med att ja, gå upp och åka med mamma hem till ockelbo. hade ju provtagningen på hc som jag precis hann till. sen sa dom att läkaren ville ha min längd och vikt också så jag hoppade upp på vågen så snällt och sa inte så mycket. då säger dom att dom tycker att jag var så smal och ville kolla så att jag inte var underviktig.
Alltså, WHAT? Sen när ser jag underviktig ut? Iallafall så tyckte dom att det var bäst att vi kollade det i papprena och grejjer för att jag såg, som dom på hälsocentralen så fint uttryckte det så "smal och ranglig" ut. JAPP. det var precis vad dom sa. hade tydligen gått ner nästan 7 kg sen sist jag var där.
Iallafall så låg jag inom gränsen på normal, så jag fick gå hem.

Kan ju säga att jag med all rätt får trycka lite godis i mammas soffa ikväll ;)
Väl när jag kom hem blev jag taxichaufför och var tvungen att köra brorsan till tåget. Kändes rätt skönt att köra lite bil faktiskt. Antar att jag blir tvungen att köra syrran till träningen också.
Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan jag kom på att jag var tvungen att blogga lite.
smida planer! smider som bäst planer hemma hos mamma!






Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0