januari 11 - svalkar vinden värmer solen?

nu måste jag sova. verkligen. ska upp igen och gå till jobbet imorgon klockan sex. inte illa. eller?
jag är rätt hurtig när jag sätter den sidan till. känner mig piggare än på länge.
tror starkt på att det är mina till-jobbet-prommisar som gör det alltså! sista rycket imorgon, sen en till prommis med jossan och en ledig kväll! så skönt.
ska nog bara pyssla i lägenheten. eller göra nåt helt onödigt. typ ligga i sängen och käka hårdmackor.
största tjusningen med att vara själv att man får käka hårdmackor i sängen. ingen som klagar på smulorna.
hahah. nu börjar jag bli trött känner jag. fortsätter jag skriva nu kommer ni tro att det brunnit på riktigt nånstans.
sååå, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0