fria vägar ut

Jag skulle gärna ha din kärlek, men jag vänder här, förlåt mig.

Och om du saknar mig ibland, så kan du släcka alla lampor. för jag finns nånstans i mörkret.
Men nu ringer telefonen, Det är dags för mig att gå. Det är nån som vill att jag ska komma hem.
Det är min gamla vän demonen. I sin tysta, mörka vrå. Hejdå! Vi kanske ses nångång igen.
Du kan väl ringa mig ibland? Jag pratar gärna sönder alla torra, gråa nätter.
Jag är så rädd att komma fram nån annanstans, å' jag samlar på tur- och retur-biljetter.

Jag vill ha fria vägar ut, Jag vill ha kakan som jag äter kvar på bordet hela långa livet

Å' jag vet att jag har fel
Å' jag vet att du har sett hur jag
går ensam genom livet

Å' jag vet det är ett spel
Å' jag vet att du har kämpat för nåt
som jag tagit för givet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0