februari 3 → video games

nu kommer snön. nu ska det vara julstämning helt plötsligt när man tröttnat som fan och bara vill ha vår. kommer säkert bli riktigt cp alltihop och vi kommer ha snö kvar ända in i maj. det är min teori.
fast, jag är ju ingen meterolog. hur det nu stavas. skitsamma.
så jag kan ju ha helt fel också! ville bara tala om det så ni inte blir allt för ledsna nu.
vet inte alls vad fredagen kommer bjuda på annars. tänkte slänga mig i badet och fundera på det. ska nog börja packa ihop min lägenhet lite. vill inte slita så mycket med packningen som jag gjorde förra flytten.
den här gången ska allt vara klart en vecka i förväg så jag kan flytta saker lite då och då.
sängen, jag och lite kläder ska till jägbrant dit jag ska flytta och bo ett halvår, typ.
det blir något nytt, helt klart...

It's you, it's you, it's all for you
Everything I do
I tell you all the time
Heaven is a place on earth with you
Tell me all the things you want to do
I heard that you like the bad girls
Honey, is that true?
It's better than I ever even knew
They say that the world was built for two
Only worth living if somebody is loving you
Baby now you do



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0