februari 29

Jag vaknade nu, men ni vet hur jag är. noll rutin på livet när jag är ledig! både bra och dåligt att jag har det så.
tröttnar så lätt på rutiner. och har en förmåga att störa mig på folk som har livet för mycket inrutat i ett schema.
fint väder idag igen så jag måste ta mig ut en sväng. först och främst är det iallafall stora städdagen här hemma, den som igentligen skulle vara i söndags, som jag sköt upp till måndagen, som jag sköt upp till tisdagen och som slutligen hamnade här. onsdag. självdiciplin?
nu är jag iallafall tvungen att städa. jobbar heldag imorgon 8-21, samma på fredag. Och man vill ju gärna ha lite rena kläder och en fin lägenhet till helgen vaaaaaa.
slänger väl upp lite bilder på min tomma städade lägenhet sen kanske. eller på något annat roligt jag haft för mig under dagen. kan väl bli vad som helst nästan.
spänningen är olidlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0