februari 2 → det handlar inte om hur man har det, utan hur man tar det

idag har jag jobbat 14 långa timmar. utan rast. Som tur var fick jag skjuts hem efter jobbet av snälla snälla Tomas. GULD! imorgon är en ledig dag. dessutom är det fredag. kan det bli bättre? knappt hörrni.
ska lyda ett gott råd och göra något roligt isället för alla måsten.
eller ja, jag ska försöka göra något roligt efter alla måsten iallafall ;)
åh, juste. nu är klockan över 12, det är den tredje februari och Elins födelsedag.
dessutom har jag haft körkort i exakt två år idag kom jag på nu. shit. känns som igår.
fast ja. tyckte det var igår elin var 8 också. vart tar tiden vägen?
Grattis älskade älskade unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0