vilken sjuk dag.

för det första, min kära kära vän steve från seattle ringde och väckte mig imorse för att mala på om allt och inget i 2½ timme. och det händer ju inte så ofta. att man vaknar av ett samtal från USA och blir väckt av en sprallig amerikan. hur bra är man på att prata engelska när man är nyvaken tror ni? tur att människan känner mig. annars hade det vart pinsamt.
för det andra, klockan är snart tre och jag ligger fortfarande i sängen?
den här dagen är bra konstig.
jag måste iallafall ta mig upp ur sängen. diska min disk, laga mat, duscha och handla en sväng.
fan vad jobbigt allt känns?
jag, steve och amanda. thailandstyle och risigt som fan, men kul så inihelvette! tror inte folk förstår.
tnp föralltifd i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0