I never needed you for judgements I never needed you to question what I spent I never ask for help, I take care of myself, I don't know why you think you've got a hold on me

vilken härlig dag jag hade igår. världens bästa syster kom hit efter skolan, och vi spenderade nästan hela eftermiddagen med kaffe på min balkong. underbart! det finns en del att prata om när man inte ses så ofta. nu ska jag dricka en kopp till jordgubbste och ringa till jobbet. har vart ledig onödigt länge nu. måste jobba! imorgon ska jag åka hem till ockelbo för att träffa mamma och brorsan, sen ska jag följa med mamma på nån utbildning för räddningstjänsten i sandviken. man får ta dom stunder man kan till kvalitetstid innan hon åker till spanien på fredag. såå, tre smällar i en. kolla på brandmän, spendera tid med mamma och förhoppningsvis lära mig barn-hlr. kunskap är aldrigt tungt att bära! nä, hörrni. det där med att kolla på brandmän är inte så glamouröst som det låter, tyvvär. i fantasin är alla brandmän vältränade inoljade och halvnakna (hängselbyxor med bar överkropp). sorgligt nog överrensstämmer det inte riktigt med hur det är i verkligheten. för i verkligheten är majoriteten av alla brandmän medelålders och lite lönnfeta. typ-iskt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0