Nu tror du säkert att jag hoppas på nåt som aldrig ska bli av men jag har aldrig lyssnat när du lovat aldrig ställt några krav

du behöver inte påpeka det. du behöver inte säga det till mig. du behöver inte tro eller vara rädd, att jag tror något annat. att vi skulle vara något på riktigt.
för jag vet. jag vet precis hur det är. jag vet inte vem jag är för dig. men jag vet att jag inte är din på riktigt. jag vet att du inte vill ha mig på riktigt. jag vet att vi är olika. jag vet att vi inte är perfekt.
jag vet att jag inte är en blond familjetjej eller ett perfekt litet energiknippe.
fast. något lär det ju vara. som håller kvar. för vi är ju kvar trots allt.
något lär du se. och något lär du tycka. även om du aldrig skulle säga det till mig. helt ärligt. så som du tyckte.
för du är kvar fast du försökt lämna flera gånger.
typ. hej. välj mig. jag vet att jag är orealistisk. in fact, jag är världens sämsta realist. men välj mig.
resten löser sig.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag bor i Skara o jobbar som personlig assistent:)) hehe!!!

2012-04-11 @ 19:58:03
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0