april 2

så var det måndag igen, veckan börjar om. sitter hemma hos mig nu och ska försöka peta i mig lite frulle. te och macka och apelsin är planen! sen ska jag väl röjja lite här. försöka få iordning på mina kläder som just nu ligger i flyttkartonger överallt sen duscha och ta prommisen till stigslund för lite emjobb.
jobbar ikväll sen hela dagen imorgon. förhoppningsvis ledig ons-fre, sen jobb till och med måndag. härligt att jobba lite röda dagar. fina pengar:) dessutom tycker jag inte att påsken är nån märkvärdig högtid.
Lördagen var iallafall supertrevlig, planen med höga klackar hela kvällen gick väl sådär men maten på allstar var över förväntan faktiskt! Gick vidare till brända, jag och jossan testade något nytt i drinkväg. champangedrink. hur jävla god som helst! har för mig att det kostade lite dock. avslutade på olearys. toppenlördag med andra ord!
Igår var jag totalt deckad hela dagen. jag åt tacos och hejjade fram brynäs till seger från soffan. det var typ det.
nu ska jag vänta på ett samtal från jobbet sen sätta igång med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0