april 10

heeeeeej, jag vet att jag inte varit aktiv för fem öre dom senaste dagarna, jag väl jobbat ihjäl mig kan man säga. 12timmars hela påsken. money money. nu har jag precis kommit hem från jobbet efter att ha jobbat över. det är tur att jag får så mycket kärlek på mitt jobb, annars hade jag aldrig orkat jobba så mycket som jag gör imellanåt. bara en sån sak att en person som inte minns någons namn har lärt sig mitt och säger "men hur ska vi klara oss ikväll? jag tycker inte om när du går hem caroline!" det värmer mitt hjärta. det är svårt att förklara men jag antar att det är en känsla av tillfredställelse bland annat. jag känner att jag gör något och att jag ger något. skulle aldrig kunna sitta på ett kontor eller vara instängd någonstans. jag måste jobba med människor. på ett eller annat vis. det är jag.
nu ska jag sippa på ett glas rött. för det är jag så jäääävla värd efter att ha jobbat hela påsken medans andra festat och ätit påskmat. ikväll ska jag bara ta det lugnt och kika på hockeyn, imorgon har jag en ledig dag. då ska jag diska och tvätta all tvätt. använder mina sista trosor nu...typ... inte lätt när man har ett stressigt liv med fullspäckat schema! har iallafall bestämt att jag ska vara ledig i helgen och INTE ta på mig jobb. har skrivit ledig med stora bokstäver på min kalender. men ja. vi får se. ni känner ju mig. jag har svårt för att tacka nej till jobb.

Kommentarer
Postat av: caroline

Va ju Rätt lustigt det där med namnen;)



Vad jobbar du med:)??

2012-04-10 @ 18:50:15
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0