what the fuck

Sitter hemma hos jossan nu, det är bakisdag idag. Vi har precis kollat på film och nu ska vi gå och köpa pizza medans SATC laddar. möms!
Har haft en helt fantastiskt bra helg! Jag och frasse hade myskväll i fredags med hemmagjord helt makalöst god pizza och chips, lördagen spenderade jag på stan med Catta och Begga. Strosade runt lite och satt i solen och kollade på folk, det kändes lite som det sista man skulle få av sommaren, typ. på kvällen bjöd vi över jossan som vart gräsänka i helgen på tacomiddag och lite rött, följt av en finfin utekväll med drinkar och en massa skratt med mina finfina vänner! I vilket fall som helst så hade jag bra roligt, det var längesen jag skrattade så mycket om jag ska vara helt ärlig.
Fan va skön-t!



Imorgon är det back to business, börjar sju.

skitsamma, nu ska jag äta pizza.

hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0