september 13

åååh, att frank absolut skulle prata så mycket innan han drog till jobbet. jag hade ju sovmorgon! dessutom var jag jättetrött efter att vi kollade på prison break halva natten. det är nog bara jag som inte har sett den serien. ske ge den ett helhjärtat försök nu!
Är forfarande jättetrött, men det är en omöjlighet att somna om om man gnussat sig i ögonen. det går nästan inte! Det var min kusin kalle som sa det till mig när jag var liten. så sant!

Ska försöka ringa brynäs bostäder hela dagen, inte dom lättaste att få tag på! Vill ju ha en lägenhet där. Har sett en som passar mej utmärkt. högt i tak, vitt, stora fönster, gamla lister!
det är ju lite halvslitet men en jävligt charmig lägenhet. i want it!

Ska jobba em ikväll också och imorgon är jag ledig för då ska jag, waaaait for it, KLIPPA HÅRET! det ser ju förjävligt ut nu. sen jobbar jag Varje dag fram tills den 22a. en massa dagspass från sju villket känns sådär.
En personal som ramlat och fått en fraktur på revbenet så nu får jag gå på schema! Och det ska man vara glad för! nu ska jag sätta fart här hemma innan jobbet 15.


nu, lite frulle och hollywoodfruar!
kan inte annat än älska maria.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har heller inte sätt den serien så vi är iallafall 2 om det :)

2011-09-13 @ 09:45:39
URL: http://hannawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0