vart jag mig i världen vänder

fått i mig en macka och lite kaffe (klapp klapp) bara en halv kopp dock, resten spillde jag ut på mitt nya vita överkast i sängen. Nödvändigt att dricka kaffe i sängen? nej. men jag är inte så nödvändig utav mig. just nu.
Det kom en kille och kollade på våran lägenhet idag.
Han blev helt såld. Nu skulle han hem och tacka ja. Det känns lite konstigt det där ändå.
Att någon annan kommer flytta in i VÅRAN lägenhet.
det bästa med att den där killen kom och kollade var väl att vi städade lägenheten.
Funderar på att ta med mig kameran och gå en sväng. Måste fota lite. terapi.

piss sommar och piss höst.
snälla snälla snälla ge mig en bra vinter. jag behöver en bra vinter.
utan uppbrott från vänner och pojkvän.
jag behöver en bra vinter. jag har haft det nog så jobbigt nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0