november 28 - Thought I'd never see the love you found in me, now it's changing all the time, living in a rhythm where the minutes working overtime.

måste göra lite mysigt och fint här om jag ska överleva julen. det jobbigaste är att man har noll lust att julpynta när man sitter i ett äckligt flyttkaos. hur jävla kul är det att göra juligt och fint då? ska jag plocka fram skiten för att ta bort den snart igen?
mina planer för den här julen såg inte ut såhär. så långt ifrån det går.
ville ha en mysig jul, en mysig första advent, hade velat ha shoppat nya julsaker och gardiner. Sen var ju inte tanken att jag skulle sitta här själv heller i en tom lägenhet. jag vill bara börja om nu!
så jävla sjukt piss TRÖTT på att sitta här.
nä, nu ska jag städa lägenheten! så det blir någon ordning iallafall. sen en långprommis med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0