november 10

jag ska inte bli arg på mig själv om jag inte genomför planer och idéer. det ligger inte i min natur att göra det, jag gör det som jag känner för. min spontanitet är min värsta fiend och bästa vän. mitt nya stora mål i livet ska vara att planera och genomföra något stort. något som kräver mycket tid. jag ska gå emot min natur litegrann!
vi får väl se hur det här slutar. jag är ju inte lagd för planering och att planera att planera en plan kanske inte riktigt är min grej. men vafan. jag ska göra precis allt för att lyckas.
ska gå upp och käka frulle nu, och sen ta itu med garderoben. rensa alla kläder. sen kommer jossan hit och lunchar och tar en pw! tre veckor kvar tills jag flyttar nu! känns skönt att få börja om på riktigt! på ett nytt ställe.
min nya hårfärg, och ja, jag vet att bilden är mongo och att jag är mongo. men aaa ni fattar. det är rött!
readhead.

Kommentarer
Postat av: h

2011-11-10 @ 13:16:52
Postat av: hanna

Fina underbara vän, gud va fin du blev !

2011-11-10 @ 13:17:33
URL: http://hannawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0