december 7

nu har jag tio dagar på sig att hitta en lägenhet. kommer bli sjuk av all stress, ärligt alltså. spelar ju ingen roll om jag är ledig halva veckan när det är en miljard saker på mina axlar ändå. kan någon hjälpa mig? någon som vet en lägenhet? tänker inte flytta hem. och så är det med den saken. det bara är så.
har sovit hos catta inatt och passat ebba. Har introducerat gossip girls underbara värld för henne. hon är tio år och helt såld! haha. nu ska jag slå på lite kaffe sen ska jag hem och hänga tvätt innan jag börjar jobba klocka två. det är idag och imorgon jag ska bita ihop. jag gillar att jobba men nu ska jag vara två dagspass på plan jag inte är van, har medicin på ett nytt ställe, ska jobba med en ny tjej och ska jobba natt efter mitt dagspass imorgon.
fast jag ska inte klaga. har vart ledig rätt mycket på sistone sååå... aja.
skål och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0