december 12 - At every occasion I'll be ready for a funeral

Really too late to call, so we wait for. Morning to wake you; it's all we got.
To know me as hardly golden, Is to know me all wrong, they were.

packningen fortsätter. såååå kul. ska nog rensa bland alla papper och sånt idag, tänker inte ta med mig mer än nödvändigt! ska gå en prommis idag också, känner att jag behöver det. få lite frisk luft. sen blir det väl bara hem och sova. jobbar natt inatt. jag förstår inte att jag snart ska flytta. att jag nästa helg kommer sova någon annan stans. det är så sjukt. ensam i en stor fyra. ja, det blir något nytt. så mycket kan jag säga. jobbigt att jag bara kommer bo tre månader, så jag måste iprincip börja leta ny lägenhet igen direkt efter att jag flyttat.
Jossan ska nog sova med mig på fredag iaf. inviger nya lyan med lite vin. känner att jag kommer behöva det.
mer än alla andra dagar alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0