maj 3

jaja, jag var lite hetsig igår. förbannad. så förbannad att jag inte ens kunde stava ser jag nu. skitsamma. dessutom håller jag på o slutar röka och det är inte roligt nånstans, det gör ont överallt i kroppen och jag kan inte sova. gick och handlade det första jag gjorde när jag vaknade imorse, och nu har jag unnat mig en riktig mysfrukost med te och honung, delikatessmacka med ost o skinka och gurka, ägg och kiwi. mums.
igår hade jag förövrigt en riktigt bra dag, hann med och träffa nästan alla mina bästa vänner förutom jossan och karin. både carro och hanna och joline var hit en sväng och hälsade på! :)
nu ska jag fortsätta röjja lite här hemma. ställa tillbaka mina blommor i fönstret från badrummet. blir ju bastu i min lägenhet så dom måste duschas en gång i veckan, haha. sen ska jag gå till boulognern med karin och bränna lite fett.
förresten, såg en dokumentär på tvn igår om men kille som fotade tatueringar, åkte typ in i djungeln och fotade när en massa stammar gjorde tatueringar och en massa sånt. han gjorde en bok som heter ancient marks tror jag. iallafall så fastnade jag för hans bilder. så jag googlade som en galning för att få tag på dom sen. dom är så vackra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0