mars 30 - chasing cars

idag vaknade jag före sex och kunde inte somna om. så pissigt när det händer, när man vet att man har hundra saker att göra under dagen och att man kommer bli astrött tidigt. kommer förmodligen däcka åtta ikväll. fick iallafall ligga i soffan och kolla på hela vakna med the voice. det är en liten tröst. martin björk är en liten tröst! tycker att han är sjukt snygg. lite av den perfekta mannen om man mognar på sig i skallen ett år eller två. har alltid sett honom som en svensk version av beckham. har ingen aning om varför igentligen, för dom har inget gemensamt. har bara alltid tänkt så. gillar den nya tjejen isabella också. nytt blod är alltid roligt. det enda jag stör mig på är hennes rosa slingor i håret. fast ja. snart kanske jag också gör slingor i en konstig färg. man ska aldrig säga aldrig.
vi släpper det.
vid 8 så tröttnade jag och väckte joline, mötte henne på stan sen käkade vi lite frulle här innan vi drog till gamla lyan för att städa ur. fy   fan   jag   ska   aldrig   mer   flytta. men det har gått bra, men lite hjälp var det nästan roligt vissa stunder. jägis kom en sväng vid 12 och gjorde ett ryck hon med. jag känner mig iallafall rätt så klar nu. har lämnat nycklarna så nu är det bara att hoppas på att jag inte får back på något. har en liten känsla av att jag kommer få det. ugnen är så jävla stenålders att luckan inte går att få isär om man inte har en skruvmejsel och fönstrerna glömde jag skura. somsagt. hoppas på det bästa.
inte nog med att städningen var dryg så fick jag gå med en dammsugare och en skurhink plus mopp från brynäs och in till stan. tugnt och otroligt pinsamt. tur att jag hade jägis med mig. hade dött annars.
nu ska jag slänga i mig lite pannkisar med grädde och sylt sen börja försöka organisera röran lite! adressändra och betala räkningar, catta och begga kommer ikväll sen sväng för att hjälpa mig att skruva ihop sängen.
för det försöker jag inte göra själv en gång till. bröt ihop och grät. kvällen min är iallafall fri. ska väl gosa eller nåt och imorgon ska jag antagligen på middag. parmiddag. typ. nåt sånt. kan bli kul! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0