ps. fick en present av hanna.

fick världens finaste present av Hanna, kommer ni ihåg hur jag la min förra uuuberfina plånka på biltaket och körde iväg? well. det har har hanna kommit ihåg och köpt en ny, identisk med hur min förra såg ut.
bäst
händer annars idag då? har jordens största ångest för att jag är så jävla ful idag. på riktigt. finnar i HELA ansiktet. och ni som känner mig vet hur jag mår då. alltså, det låter hur fjantigt som helst men jag mår psykiskt dåligt och låter helst bli att gå ut. jag har fobi.
är säker på att det blivit såhär för att jag tröck en hel del godis i onsdags. blä. nu ångrar jag mig. i vilket fall som helst så kan jag inte begrava mig inne idag för jag har ärenden på stan sen ska jag jobba em. imorgon kan jag inte heller gömma mig. för då ska jag på hälsomässa med jossan och sen på peters 25årsfest. daaaaaamn. hoppas på ett under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0