sushitime med världens bästa par genom tiderna

har käkat sushi med min bästa josefin och hennes sambo peter ikväll. mitt favoritpar gånger tusen.
åkte och handlade lite godis först, sen brände vi ner på stan och köpte sushi. fyfaaan va gott det var!
jag älskar sushi. innan det var jag ner på stan med chatrin, hennes kille christoffer och hans kompis. Satt och fikade på waynes. bara slöfikade typ. mysigt. har haft en ruskigt bra vecka hittils! imorgon blir det jobb 8-21 sen är jag ledig i helgen! får se vad den bjuder på. kan hända att det blir en liten tripp till stockholm, globen och avicii.
vet ju aldrig med mig lixom. vad som heeelst kan hända. satan vad glad jag är!
vet ni varför jag är så glad idag?
för att det finns så många härliga människor runt omkring mig!
hela veckan har jag bara fått höra en massa bra saker om mig själv.
och jag blir så glad. så, stort tack till alla er som jag känner, och alla er som jag inte känner som överöst mig med fina ord den här veckan. det sjukaste är, att ni har nog ingen aning om hur mycket jag behövde höra det just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0