februari 14 - alla ♥ dag

Ja hörrni. vaknade halv 9 imorse av att jag fick ett sms och kunde inte somna om. hade väl ändå tänkt att gå upp tidigt idag, för idag ska det hända saker här hemma! ska städa och dona en massa. ska dessutom försöka gå en prommis och fota lite. måste ut idag känner jag. var inte ut på hela dagen igår. hemskt va?
Idag är det alla hjärtans dag. Det är väl ingen speciell dag igentligen. iallafall om man inte har någon. kvällen kan i vilket fall som helst bli fin, men den kan lika gärna bli ensam.
blir jag ensam ikväll. på alla hjärtans dag, så kan ja iallafall tänka på jossan och peter som ska  stå i tvättstugan tillsammans dagen till ära. Nu ska jag göra ett ryck, men puss på er alla fina vänner! hoppas dagen blir fin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0