Hey ya

happ. snabbt veckan han gått! snart är det helg! Igår kom joline hit, käkade tackopaj och drack öl. Kanske hur gott som helst. Imorse var jag så trött att jag trodde jag skulle dö. Men nu har hela dagen gått och hela min lägenhet är renare och finare än den vart på länge! Har tvättat alla kläder och dammsugit soffan. Underligt hur mycket man kan hitta i, under och bakom en soffa. så jävla snuskigt! Vill inte ens berätta allt jag hittade.
Idag har jag inga planer alls. Carro kommer väl förbi på en kaffe skulle jag tro, sen lär jag väl dra iväg och handla lite! Ikväll ska jag hämta Hanna på stationen vid halv 11. Längtar! Hon ska till Norge i helgen och ska slagga hos mig inatt. mysigt! Det är synd att man ska bo så långt ifrån människor som man tycker om så mycket! Aja, thats life.
Imorgon ska jag boka 18 november! Behöver komme iväg på något roligt med brudarna.

Nu ska jag gå ut och sätta mig på balkongen och beundra min otroliga utsikt! Man ser ju faktiskt havet härifrån, även om fabrikerna i skutskär förstör bilden lite smått...

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0