november 8

jag brukar inte sova länge på morgonen. väldigt sällan jag sover till mer än 10. idag var jag trött. av någon anledning just denna morgon ska tre olika personer ringa till mig med jämna mellanrum. så jävla typiskt. när jag äntligen kunde sova. aja. måste vart någon mening med att jag vaknade nu. typ att jag ska ta tag i disken och tvätten som jag sagt till mig själv flera dagar att jag ska göra men inte gjort. det har spökat här två dagar i rad nu. lite småläskigt, för det har vart lugnt så länge. det rasar en massa saker i lägenheten när jag ligger i sängen, sen låter det som om det är någon som klampar omkring i min lägenheten.
först trodde jag att jag hade inbrott för det lät verkligen som om det var en människa här och gick. svårt att förklara. jag vet ju hur det låter av grannarna ovanför, av dom neranför och i korridoren. jag vet precis hur det låter. det har var ett annat ljud.
även om jag var pissrädd i förrgår känns det okej att säga att dom säkert bara var här för att säga åt mig och diska.
sååå, det är vad jag ska göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0