november 30 - Do what you want, but you're never gonna break me. Sticks and stones are never gonna shake me

underbar start på min morgon, världens bästa hanna sov här och gick upp och gjorde frukost sju imorse innan hon åkte hem och jag till jobbet. vissa dagar kan jag verkligen känna hur bra jag trivs med mitt jobb. det är absolut inget jag vill ha som framtidsyrke, ens i närheten. men just nu är det bra. jag trivs. jag får så mycket kärlek på mitt jobb och det är underbart! :)
I eftermiddag ska jag ner på stan en sväng och visa min lägenhet. Hoppas att allt löser sig till det bättre!
komigenkomigenkomigen!
se ut att få en rätt skaplig lön i januari och det känns super. jag är så positiv just nu. till det allra mesta.
jag tror verkligen stenhårt på att allt kommer ordna sig för mig. varför? för att det är min tur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0