november 22 - the winner takes it all

jag är trött och utmattad. helt utmattad. det finns en gräns för mig, när jag inte orkar längre. den är i vilket fall som helst nära. nu ska jag fira mitt fantastiska liv med två timmars riktig jävla städning följt av en timmes matlagning. terapi, eller nåt sånt.
kryssningen var i allafall hur rolig som helst! hade inte ens kunnat tänka mig att det skulle vara så kul, men det var det. ooooch, det tackar vi för! precis vad jag behövde. dock skulle jag behöva några till för att dra upp snittbetyget på min tillvaro.
jag vet att jag ska sluta tycka synd om mig själv, jag ska rycka upp mig, tänka positivt, allt kommer lösa sig och allt kommer bli bra. jag v-e-t! men ibland behöver man bara någon som tycker synd om en i ett par dagar innan man rycker upp sig igen. det funkar så. alla får bakslag ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0