morfar ♥

Idag fyller min söta morfis år. Hade mycket hellre åkt dit och druckit kaffe än att jobba ikväll. Långpass 13-21. Eller ja. Det är ju en vanlig arbetsdag men när man inte har någon rast på 8 timmar blir det jobbigt. Speciellt när man jobbar ensam sista timmen. Men det brukar gå bra! Måste försöka jobba allt jag kna nu i slutet. Har legat på latsidan i april. Men det är ju inte mitt fel. Ibland behövs man mer än vad man kan. Man skulle behöva klona sig ibland och ibland behövs man inte alls.

Frasse jobbar dygn så det blir en ensam natt. Det gör inte så mycket när jag jobbar. Då går tiden lite fortare, sen ska jag åka med mamma hem efter att jag slutar på fredag. Det blir en skön helg i ockelbo igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0