mysfrukost

Dagen började med att min faster kom och hämtade mig klockan 08.00 för en prommis, känns hur skönt som helst just nu även om det var lite halvjobbigt att gå upp tidigt för att motionera, hah. När jag kom hem hade frank vaknat så nu blir det frukost framför tvn innan den "företagsamma" dagen börjar... det betyder alltså att frank ska åka och jobba och att jag ska städa lägenheten och vänta på Chatrin som kommer hit i em, mys!

Eller förresten, Dagen började ännu tidigare kom jag på nu. Jag blev utelåst på balkongen av min vän carro som sov här för att hon skulle upp och jobba tidigt. Lagomt kul att frank låg och sov med dörren till sovrummet stängd och jag fick banka en kvart på fönstret innan han hörde mej. Tack carro, tack! ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

men HAHAHAÄ, det visste jag inte ens att jag råkade göra! SHIT! tänk om frankieboy inte varit hemma? i am soo sorry..

2010-09-27 @ 15:15:39
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps: varför fick inte jag en sån där god frukost?

2010-09-27 @ 15:16:25
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0