here i go again

Nu är resväskan nästan helt packad. Gladiatorsandaler check, brills check, solskydd check, tofflor check, växla pengar CHECK! Nu är man redy to go! Är så sjukt nervös med tanke på att vi snart åker. Eller ja, på fredag. Imorgon är vi lediga från skolan så jag ska småfixa lite här och bara ta det lugnt sista dagen hemma. Alltså, ni anar inte hur rädd jag är. Tycker att gud kombinerade mej pretty funny. Jag älskar att resa, Det "roliga" är att jag är extremt flygrädd. Inte känns det bättre att vi ska flyga 3 plan innan vi är framme. Men det ska nog gå! Att det är nå demonstrationer i Bangkok när vi kommer dit känns inte heller bättre direkt.
Trots att jag är så rädd så tycker jag att det ska bli så roligt! Tre veckor med mina härliga vänner, och sen kommer frank hem. Jag måste överleva! Fast jag är rätt säker på att frank skulle hämta mej i himlen också. :)



Nej, nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mej! Har ont i huvet för typ femte dagen i sträck.
Stress?

Nu chillar vi ned och taggar upp!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0