say goodnight and go

Vilken härlig dag! Trots att jag somnade och vaknade med migrän så har jag haft en riktigt bra dag idag.
Pulade i mej några alvedon och tog en sovmorgon tills jag blev väckt av min älskling och gick upp.
Senare gick jag och Carro till gymmet och tränade 1½ timme sen avslutade vi med bastu och skitsnack :)
Käkade lite frukt hemma hos henne och petter sen kom chatrin och hämtade mej.
(Det var synd om mej som tränat tre dagar i rad, jag hade träningsvärk så jag "knappt kunna gå" OCH det var jättekallt ute) Tur att man har förståeliga vänner säger jag bara!

Och världens bästa pojkvän, som jag faktiskt också råkar ha!



Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAHHAAHHAH :D "det är så syyyyyyyyyyyyynd om caaaaaaaaaroooooooooooo snyft" "jaaaaa men jag kommer och hämtar gumman då, stackarn, hon har varit såååååååååå duktig!"

2010-01-09 @ 15:38:23
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0