Replay

Idag, (igår eftersom klockan är efter 12) åkte vi bil till skolan för att vi missade tåget och amanda ville så gärna gå på en föreläsning klockan 9 om att jobba utomlanda. Självklart stormar vi ner i matsalen i exakt samma sekund som alla ställer sej upp och klappar händerna. YES! Men vi fördrev även tiden i skolan denna fredag också! Hade faktiskt en lektion i praktisk marknadsföring sen jobbade vi med projektet. Eller jobbade och jobbade. Vi satt mest och skrattade allihopa. Eller, allihopa skrattade åt mej. Men det gör ingenting. jag tycker om att bjuda på mej själv.

Efter p-a åkte jennie och amanda.s med oss i bilen eftersom vi ändå skulle åka genom valbo-sandviken hem. Hela thailandsgänget - jens. Brudarna som ska åka iaf! Det gick då upp för mej vilket jävla kaos det kommer bli. Ett galet jävla roligt kaos. men ändå.
Nu förstår jag vad alla som säger "stackars jens" och "vad synd det kommer bli med jens som åker med er" menar. Det är ett kaos värt att längta till hoppas jag!

Annars då, har simmat några lugna på badhuset. Hade glömt bort hur jobbigt det faktiskt var att simma. När vi hade simmat några vändor fram och tillbaka gav vi upp och satte oss i bubbelpolen istället. Mycket mysigare fredagsnöje tycker jag! Lite mys ska man vara värd efter två veckors konstant träning.

Fick prata en snabbis med frank idag också. Har inte pratat med honom på typ 6 dagar så det var skönt! Saknar honom fruktansvärt mycket. Jag är så glad att jag träffat honom. Ni anar inte, om ni visste hur underbar han var skulle alla slåss om honom. Så bra är han! Så det är väl bäst att ni inte vet ;) Han gör mej så lycklig iallafall. Vi pratade lite om planerna inför sommaren när han kommer hem och så. Det kommer bli så bra, det vet jag.
Vi har ingen tvekan om saken. För första gången i mitt liv är jag säker på att det är rätt.

Nu blir det sängen! Det är bara jag och syrran med hennes 3 tjejkompisar som är här,men dom har precis gått och lagt sej. Finns inte så mycket att göra uppe ensam då!

världens bästa!



Tänkte passa på att välkomna mina nysa läsare också! Hoppas ni kommer trivas här. Jag skriver trots allt nästan bara om mej själv, så tydligen är det mer roande att snoka i mitt liv än att engagera sej i det. Än en gång, varmt välkomna!


Kommentarer
Postat av: Frank

Du ar det basta som finns, saknar och tanker pa dig dagligen. Det kommer bli sa bra nar jag kommer hem igen =). Vi kommer klara allt! Puss. Alskar dig!

2010-01-16 @ 13:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0