My beloved one

Mådde inge bra idag, så jag blev hemma. Har legat och grinat till Pearl Harbor istället. Åh, den är så sorglig. Men jag måste sluta vara så känslig. Jag har aldrig varit så känslig förut tror jag. Jag har alltid retat mamma för att hon gråter till sorgliga filmer osv. Jag gråter för allt och inget just nu. Kanske är en period bara? Nu lyssnar jag på fin musik så då gråter jag nästan av den också. Inte för musikens skull utan för att jag tänker på den jag älskar när jag hör den. Inte bara för att jag är ledsen utan för att jag är glad också. Glad att det är jag av alla. Samtidigt som jag aldrigt kännt mej så ensam och ledsen, så har jag aldrig kännt mej så lycklig förut, någonsin.


Your eyes shine through me, You are so divine to me, Your heart has a home in mine, We won't have to say a word, With a touch all shall be heard. When I search my hearth it's you I find.




Bye peeeepz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0