Lista!

Nu ska jag göra något jag inte gjort på väldigt länge här i bloggen.
Jag slänger upp en lista!

DAGENS VILL HA: Tid
DAGENS KLÄDSEL: baggystyle ala carro. lång grå tunika, stora mysbyxor, vit mössa och hoodie
DAGENS SMINK: No makeup today!
DAGENS FRISYR: möss-frisyr. platt och tovigt
DAGENS HÄNDELSE: jag åkte på spö av min 12åriga lillasyster
DAGENS LÅT: dreams and lies - laurel music
DAGENS PLANER: hade inga planer för den här dagen
DAGENS SAKNAD: frank!!!
DAGENS DUMMASTE: jag bakar godis fast jag är mätt
DAGENS SJUKA: sorg, om det räknas som en sjuka?
DAGENS DROG: musik
DAGENS ROLIGASTE: amanda, chatrin och carro kom förbi
DAGENS FAVORIT: ...och amanda och chatrin hade med sej glass och godis och mamma köpte pizza.
DAGENS KÖP: själv har jag inte betalat något alls
DAGENS GODIS: glass, lösgodis
DAGENS HUMÖR: down
DAGENS ORD: fan?


Kommentarer
Postat av: Frank

Vi kommer ha massor utav tid senare!, bara du och jag älskling =) <3

2010-01-06 @ 00:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0