I will be right here, waiting for you

Nu har jag nyss ätit min skål kolsoppa och min apelsin till efterätt. Välsigt mumsigt måste jag säga. Eller kanske inte. Efter varje tugga så längtar jag efter apelsinen jag får när jag ätit klart. Haha
Vi har gått in för det här på stenhårt allvar och jag behöver väl knappt säga att jag har gymmat idag. För det förstod ni väl redan? Samma sak där, när jag står och pumpar längtar jag efter den sköna bastun som vi belönar oss med efteråt. Men FAN vilka snygga brudar vi kommer vara i Thailand. Jag menar snyggare ;-)

Nu ska jag gå och lägga mej. Alla andra ska fika en massa té och mackor, och jag kommer bara bli så sugen på det då. Nu blir det Bryan Adams som jag ska snyfta till ett tag innan jag somnar.

GOODNIGHT!


Oceans apart, day after day
And I slowly go insane
I hear your voice, on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
how can we say forever

Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh can't you see it baby,
You've got me going crazy

Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

Kommentarer
Postat av: Amanda

LIER, VADÅ STENHÅRT? DU TJUVAR JU MED BRÖD HELA TIDEN DIN JÄVEL!

2010-01-15 @ 13:58:12
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0